در این مقاله خواهید خواند

پادکست طبقه شانزده

معرفی و بررسی پادکست طبقه شانزده از سهیل علوی

پادکست طبقه شانزده که توسط سهیل علوی ضبط می‌شود یک پادکست گفتگو محور با کیفیت است و این کیفیت از ابزارهای ادیت و دستکاری خروجی حاصل نشده و ثمره جذابیت بحث بین میزبان و مهمان این پادکست است و اتفاقا سادگی در اجرای آن نقطه قوتش محسوب می‌شود.

سهیل علوی که خود یک کارآفرین است در ایران بیزینس ریحون را بنیان گذاشت و پس از رفتن از ایران کوفاندر ترایب است از لحاظ شخصیت ویژگی‌هایی دارد که به خود به غنای این پادکست کمک می‌کند.

ساختار پادکست طبقه شانزده

سادگی مهم‌ترین عنصر در ضبط و مدل اجرای این پادکست است. ساختار یک پادکست گفتگو محور از شخصیت میزبان الگو می‌گیرد و همین ویژگی باعث شده بحث‌ها خیلی دوستانه، گاه به خلوتگاه یک کارآفرین یا متخصص وارد شود و بحث‌هایی مطرح شود که کمتر به آن پرداخته شده.

اپیزودهای مجموعه شامل ویدیو هم هستند و می‌توان آنها را از طریق یویتوب هم دنبال کرد.

چرا پادکست طبقه شانزده را گوش کنیم؟

مهم‌ترین دلیل شنیدن پادکست طبقه شانزده خود سهیل است و می‌خواهم کمی ویژگی‌های مهمی که در شخصیتش دارد و به شنیدن پادکست کمک می‌کند را ذکر کنم.

نکته اول اینکه او هم بیزینس B2C را تجربه کرده و هم B2B و می‌تواند از هر دو بعد با مهمان بحث جذابی را پیش ببرد.

نکته بعد اینکه او توانسته بیزینس استارتاپی خود را به معنای واقعی رشد دهد و جذب سرمایه موفق داشته باشد و تفاوت داشتن استارتاپ داخل و خارج از ایران را در اپیزودهای مختلفی بررسی میکند.

شبکه ارتباطی جذاب و خوب او نکته قوت بعدی است که باعث می‌شود این پادکست‌ها مهمانان با کیفیت و تاثیر گذاری داشته باشند.

زاویه نگاه سهیل علوی به موضوعاتی مانند مهاجرت، مشکلات ایران و حتی موضوعاتی مثل تولد فرزند و زندگی شخصی در کنار مسیر شغلی جذابیت‌های دیگر این پادکست است.

یک انتقاد

از ابتدای پادکست طبقه شانزده این پادکست را دنبال کرده‌ام و چیزی که نقطه قوت این پادکست است واقعا تکیه آن روی شخصیت سهیل علوی است و شاید با گذشت بیش از 50 اپیزود این تکیه بیش از حد باعث شده که گاهی بحث‌ها تکراری شود و شبکه ارتباطی سهیل هم بهترین‌های خودش را ارائه کرده باشد و مخاطب شاید با گوش کردن به بیست اپیزود کمی از ادامه دادن آن مردد شود.

دیدگاه‌‌ها، سوالات و پیشنهادات خود را در کامنت بنویسید

از اینجا می‌توانید کامنت ها را دنبال کنید:
اطلاع از
guest
دیگران نخواهند دید
2 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
نظرات شما را دوست داریم، لطفا برای ما بنویسید.x